Страница 1 от 1

Подвеждащи съобщения от Telenor (Globul)

МнениеПубликувано на: 31 Яну 2015, 19:47
от atanask_o
Здравейте.
Значи, от около три месеца получавам постоянно съобщения от рода на:
"Удължи картата с 12 месеца, и вземи бонус два лева и .. .. при презареждане от 10лв. до дата хх ".
И аз като наивен човек заредих 10лева. Е, настина получих бонуса от два лева и безплатни минути, НО валидността на картата е три месеца. Дълбоко съм разочарован от тази "оферта".
Защо лъжат ??
B-connect картата ми е от 2003г. и я ползвам като допълнителна, а не основна, и ми идва множко да давам 40лв. годишно само да я поддържам.
В ума ми един добър сценарии за наказване(дело) към оператора, но незнам дали е възможно:
Отивам с адвокат или нотариус в някой офис на Telenor, показвам "прясното" горепосоченото съобщение, и казвам
"Ето, заредете ми 10 лева валчер".
След това пред адвоката, нотариуса и човека който ми е заредил сумата от 10лв., показвам валидността на картата която със сигурност ще е от само три месеца.


Незнам изобщо дали е възможен такъв вариант? Изобщо, може ли да се осъди такъв "гигант" за такива подвеждащи съобщения.


П.П.

Не разбирам, защо ни лъжат толкова жестоко?