ВЕЧНИЯТ ДВИГАТЕЛ Е ВЪЗМОЖЕН. ЕТО КАК.
Публикувано на: 23 Юли 2017, 21:23
Като се окачи верига на дванайсет сантиметра широко зъбно колело и на друго три пъти по-малко зъбно колело, за което е заварено друго зъбно колело широко дванайсет сантиметра и центровете им са точно нагодени, то тогава щом се завърти веднъж напълно първото голямо зъбно колело, малкото се завърта три пъти, а от това завареното за него голямо зъбно колело също три пъти и от това печелим три пъти повече въртене при второто голямо зъбно колело. И така, продължавайки системата нататък с толкова големи и малки зъбни колела, то седмото голямо зъбно колело би направило 729 завъртания, ако се завърти напълно първото голямо зъбно колело. От въртене се прави ток. Това става чрез друго устройство наречено "динамо", което създава ток, когато нещо върти някои негови вътрешни части. Динамото е елементарно, евтино и много известно устройство от много отдавна. ВЕЦ-овете произвеждат ток само чрез въртене. Нека също не забравим малкият фар отпред на колелата "балканче" от осемдесетте години, който свети от динамо закачено на предната гума на колелото, когато тя се върти достатъчно бързо. Щом от въртене се прави ток и предвид здравите материали на днешното време ние можем да наречем това със зъбните колела нещо като вечен двигател, понеже който изкарва ток така нищо не дава, а само създава ток. Най-много след време да се изтърка металът от толкова въртене и да трябва да се ремонтира устройството. Ако направите такъв генератор с десет зъбни колела, а не със седем, то десетото прави 19683 завъртания (1 по 3 по 3 по 3 по 3 по 3 по 3 по 3 по 3 по 3 ). Ако се сложат множество динамота на гумите на превозните средства това би спряло нуждата от гориво за движение. Бъдещето на транспортът трябва да е използването на този така наречен вечен двигател.
Сега въпросът е защо това не се прилага в обществото?
Сега въпросът е защо това не се прилага в обществото?