начало

Тълкувателното решение: Давността тече за всяка вноска по кредита от падежа й Тълкувателното решение: Давността тече за всяка вноска по кредита от падежа й

Мтел ми се подиграват в очите! Супер наглост!

Виртуална приемна - кажете това, което мислите, за това, което искате!
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Мтел ми се подиграват в очите! Супер наглост!

Мнениеот neromare » 28 Сеп 2017, 14:03

Здравейте на всички!

От известно време имам "търкания" с Мтел, като безброй пъти се свързвах с тях относно непоисканите им рекламни SMS-и, които заливат мобилните ми устройства 24/7! Пожелах да бъдат спрени, което и ми беше обещано! Не само, че не спряха, но и за капак на всичко, всеки месец намирам някакви допълнителни начислени такси!

Отворих си днес детайлната справка за фактурите, и виждам много на брой таксувания за услуга "Радио Зорана", при положение, че Радио никога не съм ползвал, нито съм поръчвал или съм се съгласявал за такива услуги! Свързах се със сътрудник на Мтел за обяснение, като отговорът беше, че щом НЕ ОТГОВАРЯМ на техните рекламни SMS-и, значи АВТОМАТИЧНО СЕ СЪГЛАСЯВАМ ДА МИ БЪДЕ ПРЕДОСТАВЕНА УСЛУГАТА ИМ! Що за безумие!? Как операторът ще ме задължава да им отговарям на съобщенията, и как ще ме задължава да ми губят времето с непоискани съобщения, като трябва да отговарям на всяко едно!? Това дори не го виждам като клауза в договора си! Аз от години не отговарям на съобщенията им, защото точно тогава ме таксуват! Отгоре на всичко, какво се случва когато съм в чужбина, телефонът ми е изключен и прочие, защото дори не помня да съм получавал SMS за въпросното "Радио Зорана"! А сега трябва да си платя. Въпросът не е за 5-те лева отгоре на всяка моя месечна сметка, а въпросът е принципен, като желая да прекратя договора си с Мтел, и желая да не плащам никакви неустойки, заради некоректните им практики и подвеждащи нечестни действия спрямо мен.

Въобще, имали ли сте подобни проблеми и как се справихте с тях? Не смятам да оставя нещата така, защото това е невероятно нагло държание от тази "корпорацийка"!

Благодаря предварително!

P.S. Прикачам и снимка-скрийншот от месечното ми извлечение, пълно с някакви "Радио Зоранки", всяка една от тях струваща 0.60 лв. с ДДС.
Снимка: https://s26.postimg.org/esw8kz1cn/Untitled.png
neromare
 

Re: Мтел ми се подиграват в очите! Супер наглост!

Мнениеот vesii » 09 Окт 2017, 07:24

много сме изгорелите по тази схема.Пускаш жалби до КЗП,КРС и ГДПОБ.След това пишеш на имела да ти върнат парите от непоисканата услуга.Пускаме колективна жалба за безобразията.
vesii
Младши потребител
 
Мнения: 27
Регистриран на: 09 Яну 2017, 11:19

Re: Мтел ми се подиграват в очите! Супер наглост!

Мнениеот marineta » 21 Окт 2017, 09:45

Ако нищо не стане пиши до канцеларията на президента.От там отговарят.
marineta
Младши потребител
 
Мнения: 28
Регистриран на: 09 Окт 2017, 08:07

Re: Мтел ми се подиграват в очите! Супер наглост!

Мнениеот neromare » 04 Юли 2018, 02:24

Здравейте,

Не съм се включвал отдавна, защото нямаше никакъв прогрес. След като пуснах тази тема миналата година, ядосах се и писах на КЗП, обаче не очаквах да има някакъв отговор честно казано. След това дори забравих за случката.

Когато получих писмо-отговор от КЗП, аз останах много изненадан, че реално са ми разгледали молбата! Толкова изненадан, че направихме банкет на същата вечер! Пуснахме си Възрожденски песни, чеверме, салатка, и ракия. И от Мтел ще ми възстановят (сторнират) сумите, ако вече не са го направили, поне така разбрах от писмото. Не съм за стотинките, затова нека си ги харчат с удоволствие. Вселената всичко връща и по един или друг начин аз ще си ги получа обратно, а на управата на Мтел — ще им бъде взето.

От Мтел признават, че са ми начислили такси за услуга, която „не е в резултат на отговор на изпратено до номера съобщение“. Както казах вече, не съм изпращал нищо, и това „Радио Зорана“ през живота си не съм го чувал. Ползвам само YouTube за слушане на музика.

Също чета, че са ми деактивирали „Радио Зорана ала Мтел“. Благодаря! Спестихте ми доста загубено време, защото изработването на реактивен двигател е обикновено по-лесно от деактивирането на вашите услуги.

Сами си влизат и сами си активират абонаменти. Не знам какво да кажа освен, че съм изключително разочарован. Така не се прави бизнес!

Дано сега след продажбата на Мтел и вече новото А1 (нали го продадоха), да има някаква промяна, макар че май няма да дочакам и ще мина на извън-български оператор като ми приключи договора след точно 2 месеца.

Снимка на писмото (с изтрити чувствителни данни): https://ibb.co/k1wWrd
Снимка на писмото (Бекъп #1) http://oi64.tinypic.com/200b69f.jpg
Снимка на писмото (Бекъп #2): https://www.photobox.co.uk/my/photo/ful ... 0871992379

Считам случая за приключен с позитивна крайна развръзка, една моя и може би дори … наша победа, и няколко извадени поуки. Надявам се темата да стои, да се индексира в Гугъл за много дълги години, и да помогна поне на някой за в бъдеще. Темата е събрала над 1K (хиляда) гледания, и ни пожелавам да събере още 100 пъти по толкова!

Като едно мое писмо в бутилка.

Успех, приятели българи!
До нови срещи.
neromare
 

Re: Мтел ми се подиграват в очите! Супер наглост!

Мнениеот petttto » 06 Юли 2018, 15:12

аз за сега съм нямал проблем Изображение
petttto
Младши потребител
 
Мнения: 77
Регистриран на: 12 Ное 2010, 15:48

Re: Мтел ми се подиграват в очите! Супер наглост!

Мнениеот sososo » 08 Юли 2018, 13:54

Въпросният оператор е безобразно нагъл. И аз имам проблеми с тях, които ще пусна в нова тема, ей тъй за кеф, надявам се и моите болки да бъдат индексирани :) Радвам се, че си разрешил проблема.
sososo
Нов потребител
 
Мнения: 5
Регистриран на: 26 Дек 2017, 17:40

Re: Мтел ми се подиграват в очите! Супер наглост!

Мнениеот neromare » 10 Юли 2018, 03:12

sososo написа:Въпросният оператор е безобразно нагъл. И аз имам проблеми с тях, които ще пусна в нова тема, ей тъй за кеф, надявам се и моите болки да бъдат индексирани :) Радвам се, че си разрешил проблема.


Благодаря.

Пускайте моля да се индексира. Кармичният вселенски закон ще е на ваша страна и ще има да ви връща добро. Ако тази Корпорация се отнасяше нормално с нас, нямаше да се стига дотук. Имаме абсолютно нулева вина, тъй като сме коректни платци и следва да ни бъде отплатено с добра услуга, не със тънки схеми.

Поздрави големи!
neromare
 

Re: Мтел ми се подиграват в очите! Супер наглост!

Мнениеот neromare » 04 Яну 2019, 20:09

Откакто МТЕЛ се преименува в А1, отново почнаха глупостите им.

Забелязах, че през последните 2–3 месеца съм таксуван за глупост MUSICCALL. Интересно, при положение, че никога не съм активирал такава услуга A1 MUSICCALL (не желая да се пуска музика на позвъняващия, когато ми звъни).

Писах на чат снощи на съпорт, и ми отговори, че тъй като съм преподписал договор, не съм се ползвал от правото си на “отказ от тази услуга”. Тоест, отново като РАДИО ЗОРАНА, тази глупост MUSIC CALL беше активирана автоматично.

Договорът го получих от куриер, на место, и куриерът каза, че трябва “или да подпиша, или да откажа”. То самият договор – дълъг е 20 листа. Не съм очаквал, както и да е, че ще продължат с наглотиите.

Сега се отказах с SMS на номер 1888 с текст “del” без кавичките. Пиша това и предупреждавам, да знаете какви пак ги вършат тези хора. Аз си следя и стотинката, обаче някоя бабка от село Долно Къпиново – ще си я таксуват с години. Попската ще си я таксуват.
neromare
 

Re: Мтел ми се подиграват в очите! Супер наглост!

Мнениеот bvoykov » 05 Яну 2019, 19:13

Не са само те. И ВИВАКОМ така правят. На майка ми ѝ активираха подобна услуга, без нейно никакво съгласие, даже пред очите ми телефонът ѝ почна да вибрира от SMS-те, които известяваха за пускането на услугата, без нито тя, нито аз да сме натискали каквото и да е било. Слава Богу, намерих начин да го спра, отново с изпращане на SMS, ама старицата не разбира, без мен просто щеше да си остане включена за дълго време. Но нещата не спряха до тук. Пробваха с нова "услуга" и то за ФУТБОЛНИ НОВИНИ, при положение че тя не гледа футбол, не го харесва като спорт и смята, че трябва да бъде забранен, защото е игра, която подбужда към вандалски прояви. И тази услуга спрях. Мислех да се занимавам с разни неща, с КЗП, но реално услугите не бяха пуснати за много време и като цяло загубите да са за жълти стотинки, ако има такива. Не си струва времето и нервите, но хората следва да си отварят очите.
bvoykov
Потребител
 
Мнения: 572
Регистриран на: 06 Юни 2013, 17:43

Re: Мтел ми се подиграват в очите! Супер наглост!

Мнениеот neromare » 06 Яну 2019, 00:24

bvoykov написа:Не са само те. И ВИВАКОМ така правят. На майка ми ѝ активираха подобна услуга, без нейно никакво съгласие, даже пред очите ми телефонът ѝ почна да вибрира от SMS-те, които известяваха за пускането на услугата, без нито тя, нито аз да сме натискали каквото и да е било. Слава Богу, намерих начин да го спра, отново с изпращане на SMS, ама старицата не разбира, без мен просто щеше да си остане включена за дълго време. Но нещата не спряха до тук. Пробваха с нова "услуга" и то за ФУТБОЛНИ НОВИНИ, при положение че тя не гледа футбол, не го харесва като спорт и смята, че трябва да бъде забранен, защото е игра, която подбужда към вандалски прояви. И тази услуга спрях. Мислех да се занимавам с разни неща, с КЗП, но реално услугите не бяха пуснати за много време и като цяло загубите да са за жълти стотинки, ако има такива. Не си струва времето и нервите, но хората следва да си отварят очите.


Лоша работа. Явно е системен тормоз от Операторите, които явно все целят това да правят — да ни оперират. И да ни вадят органи.

Не е голяма загуба на време. Жалба в КЗП се пуска онлайн на сайта на КЗП и отнема около 5 минути тотал, и в моят случай ми възстановиха парите, но дори и да не се занимава на някой да възстановява 2.50 лв., пак е добре да има последствия за тях, дори било под формата на загуба на време.

Както нас ни ангажират да се занимаваме с небивалиците им, така и техните служители да видят хубаво ли е да адресират жалби и да въвеждат документи в системата, и да пишат, и да четат, и да се бъгват.

Cheers.
neromare
 


Назад към Общи дискусии


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 41 госта


cron